SSS

Bizi arayan müşterilerimizden en çok aldığımız soru bu. Çok basit bir soket arızası da olabilir. Bataryanızın içindeki (Tesla) 7 bin tane pil hücrenizin 2 bin tanesi de arıazalanmış olabilir, 10 tanesi de. Bu yüzden, bataryayı sökmeden, (ücretsiz) arıza tespiti yapmadan net bir maliyet çıkmaz.

Evet bozar. Üretici firmalar batarya teknolojilerinin halka açık olmasını çok da istemiyorlar. Belki de bir satış stratejisidir. Tamir yerine direk müşteriye yeni batarya satmayı tercih ediyorlar. Sizin de dışarda tamir ettirmenize pek sıcak bakmıyorlar. Ancak 2 milyonluk bir arabanın sadece bataryasının 1 milyon olduğunu düşünürsek, müşteri neden örneğin 10 bin liraya bataryasını tamir ettirmesin ki?

Hayır. Elektrikli aracınızdaki beyin(ler) sayesinde araca giden voltajın düşük ya da yüksek gelme ihtimali yoktur. Yani bataryamı tamir ettirdim farım bozuldu, kliması çalışmıyor, tekeri patladı gibi şeyler yok. Batarya tamiri sadece aracınıza giden elektrik enerjisi ile ilgilidir. Hatta, tamir düzgün yapılırsa piliniz daha uzun ömürlü olur.

Bunu ilk önce bataryayı sökmeden OBD cihazlarla tespit etmeye çalıştık fakat sağlıklı olmadığını gördük. 10 seri bir bataryanın 3. ve 8. serisi arızalıysa cihaz 3.seriden sonraki arızaları tam olarak gösteremiyor. Haklı, çünkü seri bozulursa sonraki gruplara ulaşamaz. O yüzden ilk önce bataryanızı temiz bir işçilikle söküyoruz. Çeşitli tespit cihazlarlarımızla arıza tespitini yapıp size video çekip gönderiyoruz.

Tamirini yaptığımız bataryaların sadece bizimle ilgili bölümlerine garanti veriyoruz. Örneğin, BMS kart değişmişsek sadece BMS karta garanti veriyoruz. 10 tane pil grubundan 2'sini değişmişsek sadece değiştirdiğimiz gruba garanti veriyoruz. Fakat yine de burası bizden kaynaklanmıyor deyip kestirip atmıyoruz. Bunun yerine müşterimize yardımcı olmak adına elimizden geleni yapıyoruz. Sonuçta 10'larca, 100'lerce pil hücrelerinin olduğu bataryalarla aracınızı kullanıyorsunuz. Tabi ki güvenilir bir batarya servisi tercih etmelisiniz.

Döviz kurunu seçin